Vektnedgang

Ordet kosthold er opprinnelig fra gresk og betyr livsstil. 

Et kosthold er ikke noe du gjør i en til to måneder, snarere bør det betraktes som et aktivt valg resten av livet.Det er akkurat slik vi i Bailine vil at kundene våre skal se på kostholdet vi presenterer. 

Det er bare ved å opprettholde kostholdet at du vil kunne nå vektmålene dine, opprettholde resultatene dine og leve et sunt liv. For å gjøre dette mulig, tilpasser vi nøye alle dietter til hver enkelt, slik at de ikke blir en byrde, men en ren nytelse.

Resultatet av riktig kosthold

I tillegg til at du med et tilpasset kosthold vil være i stand til å nå dine vektmål og opprettholde resultatene dine, er det også flere fordeler:

  • Både det mentale og fysiske styrkes og opprettholdes på et stabilt nivå gjennom dagen.
  • I stedet for å bli lagret som fett, blir alt du legger i deg om til effektiv energi.
  • Hvis du tidligere har opplevd problemer med treg mage, oppblåsthet og gasser, vil dette også forbedres.
  • Du vil merke en positiv forskjell i forhold til tidligere fysiske prestasjoner.
  • Konsentrasjon og fokus styrkes.
  • Symptomer som irritabilitet, depresjon, angst og hyperaktivitet vil bli lindret, og for noen mennesker vil de bli helbredet.

Kostholdstester

Alle kan gå ned i vekt ved hjelp av en diett, men det finnes ikke et kosthold designet for å passe alle. Vi er alle unike gjennom personlighetene våre og hvordan vi lever livene våre. Noen trener regelmessig mens andre ikke har de samme vanene, og andre er kjøttetende, mens andre velger utelukkende vegetarisk kosthold.

Før du tester et kosthold, kan det være verdt å undersøke hvilken type kosthold som fungerer best for deg. 

Med en enkel test kan vi finne ut om du har en gul, rød, grønn eller blå forbrenning og deretter skreddersy oppsettet for optimale resultater.

For å føle deg bra, nå sin ideelle tyngde og kunne glede deg over riktig form for kondisjon, trenger du ganske enkelt å skreddersy diettene ut fra både aktivitetsnivå, personlighet og forbrennings-egenskaper.