Mental trening

Motivasjon for maksimal ytelse

Vi underviser i nye former for dypavslapping, stressreduksjon som motiverer deg til å bli sunn, slank og selvsikker

Vi snakker ofte om hvor viktig det er å holde kroppen i form: Trene regelmessig og spise riktig, men det er like viktig å holde seg mentalt i form.

De fleste av oss benytter bare en liten del av vår mentale kapasitet effektivt. Med mental kontroll kan du få en bedre utnyttelse av de skjulte kreative ressurser og tenkebaner vi alle har til rådighet. En utvikling som vil gi deg mye både privat og i arbeidslivet.

Mentaltrening brukes i dag innenfor idretten for å oppnå bedre prestasjoner, innenfor medisinen for å bli friskere, i undervisning for å lære raskere, i forretninger for å nå målsettinger mer effektivt, i arbeidet for ledelse av andre og privat for større harmoni og kontroll av uheldige vaner.

 

Forandringene i din livsstil må komme innenfra

Det hjelper ikke nok å vite alt om kosthold og trening om man har mentale hindringer for å gjennomføre dette. Dersom du hele tiden går og tenker på deg selv som for tykk så setter du mentale merkelapper på deg selv som du må fjerne før du virkelig kan begynne å gå ned i vekt. Inne i enhver tykk kvinne finnes det en tynn kvinne, det er oppgaven til Bailine å få henne frem Bailine hjelper deg med å skape et bilde i tankene dine, der du ser deg selv som sunnere, mer aktiv, friskere og slankere. Dette mentale bildet – innstillingen din – motiverer deg til å virkeliggjøre din nye livsstil.

For hvem fungerer mental trening?

Mental trening kan være et verdifult verktøy for alle uansett mål eller grunnleggende forutsetninger. Noen søker for å legge et solid grunnlag og lære å prestere på et jevnere nivå. Noen ønsker å få mer ut av potensialet sitt eller ta sin idrettskarriere til neste nivå. Andre trenger støtte for å finne motivasjonen de har mistet eller har havnet i en dårlig spiral. Noen står foran en stor utfordring de trenger hjelp for å håndtere. 

Uansett årsak er det viktig å starte arbeidet ordentlig. Dette er alltid vårt mål ved mental trening. 

For hvem fungerer det?

Mental trening kan være et verdifullt verktøy for alle uansett mål eller grunnleggende forhold. Noen søker vår hjelp til å legge et solid grunnlag, lære å prestere på et jevnere nivå, få ut mer av potensialet sitt eller ta sin idrettskarriere til neste nivå. Andre trenger støtte etter at de har mistet motivasjonen, havnet i lang slakk eller plutselig står overfor en større utfordring. Uansett årsak er det viktig å starte arbeidet ordentlig, som også er målet med vår mentale trening.